اخیرا شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل ممکن هست نسخه دو سیم کارته از آیفون 8 را نیز به منظور عرضه بـه بازار چین تولید کند. پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7 البته این شایعات که تا پیش از معرفی آیفون 7 نیز بـه گوش مـی رسید کـه در نـهایت مشخص شد چنین نبوده.

با استناد بـه همـین مساله، پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7 بسیـاری اینطور تصور د کـه شایعه عرضه آیفون 8 با پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت نیز صحت ندارد. پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7 اما امروزی اسنادی از اداره ثبت علائم تجاری و پتنت های آمریکا بـه دست آمد کـه نشان مـی دهد کمپانی مورد بحث اخیرا پتنتی را به منظور تکنولوژی دو سیم کارت با دو آنتن مجزا بـه ثبت رسانده است.

در این اسناد بـه ذکر جزئیـات درون مورد فناوری جدیدی اشاره شده کـه برای کار با دو سیم کارت مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همزمان امکان تعیین اولیت آنـها را نیز فراهم مـی نماید.

براساس توضیحات ارائه شده، سیم کارتی کـه برای یک تماس صوتی مورد استفاده قرار دارد نسبت بـه سیم کارتی کـه در آن بازه به منظور انتقال یـا دریـافت دیتا بـه کار مـی رود اولویت دارد کـه البته این مساله کاملا نرمال است.

گفتنی هست که برخی قطعات اشاره شده درون این پتنت از شبکه های LTE نیز پشتیبانی خواهند کرد کـه این امر به منظور یک تلفن هوشمند پرچمدار عادی است؛ از این رو درون اختیـار داشتن دو سیم کارت همزمان ابدا آپشن های ارتباطی کاربر را ضعیف نخواهند کرد.

در پایـان حتما یـادآور شویم کـه این صرفا یک پتنت هست و لزوما بـه معنای صحت داشتن شایعات درون مورد ساخت موبایلی با پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت نخواهد بود.

: پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7




[آیـا آیفون 8 همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد ... پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 07 Jul 2018 08:39:00 +0000